Re: Zestaw ~1500 zł

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 21:57:20 MET DST

Osobnik posiadający mail przemyslaw.ryk@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> To dlaczego jakoś nie jesteś specjalnie w stanie pokazać, jaką korzyść
> (poza mitycznym "coraz więcej programów będzie w stanie wykorzystać
> wiele rdzeni") nabywca będzie miał z kupna czterordzeniowego np.
> Phenoma II 945, w porównaniu z dwurdzeniowym Phenomem II 550?
> Konkretnie - jakie korzyści, które najwyraźniej dadzą o sobie znać w
> jakich programach?

zaciekawił mnie watek to sie dopytam.
Obecnie na kazdym komputerze uruchoionych jest zawsze kilka/kilkanascie
programów.
Czy mam rozumiec, ze one nie sa wrzucane do poszczegolnych rdzeni tylko
chodza na jedny a reszta czeka na programy, ktore same (pojedynczy program)
beda w stanie korzystac z kilku rdzeni na raz?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")