Re: kalkulator mocy na zenfist.pl

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 18:46:57 MET DST

Dnia 02-08-2010 o 17:51 deepblue napisał na pl.comp.pecet:

> Czy taki dobry to nie takie pewne. Ostatnio coś słychać o puchnących
> kondensatorach w zasilaczach BeQuiet, co i mnie niestety spotkało po 3
> latach użytkowania :/

Znaczy się - z tego przedziału cenowego jest niezły. Na kondensatory
niebagatelny wpływ ma wysoka temperatura w zasilaczu, czyli ich żywotność
w dużej mierze zależy od warunków jego użytkowania, chociaż zastosowane
kondensatory (w tym modelu bodajże marki CapXon i Ost) rzeczywiście nie
są raczej najwyższych lotów.
Wątpię jednak, aby inni producenci wkładali lepsze kondensatory, choć mogę
się mylić. Myślę zresztą, że wymiana samych kondensatorów nie jest zbyt
wielkim ani kosztownym problemem?
BeQuiety zdaje się mają 3 lata gwarancji, czyli co.. skończyła się i
padł? :/

--
WiesłaW
Opera Mail