Re: Zestaw ~1500 zł

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Aug 2010 - 17:21:15 MET DST

Dnia 02-08-2010 o 16:43 Przemysław Ryk napisał na pl.comp.pecet:

> Systeminfo pokazuje:
> Całkowity rozmiar pamięci fizycznej: 8 190 MB
> Dostępna pamięć fizyczna: 5 674 MB
>
> Chcesz mi powiedzieć, że znacznie przyjemniej by mi się z tego komputera
> korzystało, mając 4GB pamięci, ale za to Q9650 w miejsce E8400?
>
> Moja mała, skromna praktyka pokazuje mi jak na razie, że apetyt
> programów na
> pamięć rośnie o wiele szybciej, niż apetyt na kolejne rdzenie procesora.
>
> W wielu przypadkach tak po prostu jest. Robię wydruk do PostScriptu z
> InDesigna - obciążony jeden rdzeń (oczywiście pracować w InDesignie wtedy
> [...]

To jest bardzo ciekawe. Najpierw piszesz, że masz uruchomione 14 programów,
ponieważ są Tobie w danej chwili niezbędne, a następnie odnosisz się do
pojedynczych i to takich o których "zwykli śmiertelnicy" nawet nie
słyszeli.
Dla Ciebie mam gotową receptę - Tobie potrzebny jest jeden rdzeń i 16 GB
RAM.
Niestety, nie jestem pewien czy zrozumiałeś, ale moje początkowe sugestie
nie tyczyły Ciebie!

--
WiesłaW
Opera Mail