Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 21:13:15 MET

Dnia 11.2.2009, PSYLO napisał(a):

> Zapewne z tego samego powodu co (zacytuję post z tej samej dyskusji):

> ;)

Hehe. Fakt, ale SAMSUNGa akurat dobrze znam bo moja połówka posiada (więc
nie drążę bo argumentację mogę przewidzieć) a ASUSem pobawiłem się może 2
godziny i jakoś mi "nie leżał". Ciekaw jestem jakie Karthoon miałby
argumenty za ASUSem.
Miałbym pytanie odnośnie tego co dostaje się w komplecie prócz netbooka?
Do SAMSUNGa dostajesz całkiem ładne etui/pokrowiec, OS i dodatkowe
oprogramowanie na płytach CD (może wydawać się chybione przy
"beznapędowcu", ale IMO to wielki plus).
Miałbym też pytania odnośnie pierwszego uruchomienia ASUSa. Czy zapyta o
utworzenie dodatkowej partycji (prócz tej systemowej)? Czy oprogramowanie
prawidłowo działa na koncie bez praw administratora?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/