Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Karthoon <karthoon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 22:04:36 MET

Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl> napisał(a):

> Dnia 11.2.2009, PSYLO napisał(a):

> Hehe. Fakt, ale SAMSUNGa akurat dobrze znam bo moja połówka posiada (więc
> nie drążę bo argumentację mogę przewidzieć) a ASUSem pobawiłem się może 2
> godziny i jakoś mi "nie leżał". Ciekaw jestem jakie Karthoon miałby
> argumenty za ASUSem.

ja znam w miarę oba, bo przymierzałem się do nich (zanim kupiłem w końcu
8.9", bo te są IMHO za duże).
I w sumie praktycznie niczym się nie różnią (po za 802.11n a Asusie, ale dla
mnie to akurat mało ważne); obsługa podobnie (nie)wygodna, czas pracy na
bateriach też +- taki sam.

Za to Asusa mozna dostać za 1300-1350 pln, a Samsung to minimum 1550-1600.
Nie warto dopłacać.

Argumentem za może być 3G w Samsungu, ale to po kolejne 100 czy 150 pln - też
imho nie warto.

Zwłaszcza, że zaraz będzie 1000HE - cena raczej poniżej (ew. porównywalna z)
samsunga, a pierwsze testy są więcej niż obiecujące ("zauważalnie"
wydajniejszy, podobno rewelacyjna klawiatura, bardzo dobra bateria).
SRP 400usd, aktualnie mozna zamówić za 375. Rynkowo pewnie będzie na poziomie
350.

Ja bym na miejscu autora wątku poczekał.