Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 21:52:01 MET

Michal Lukasik pisze:
> Ciekaw jestem jakie Karthoon miałby argumenty za ASUSem.

W moim przypadku akurat tak wypadło, że mam ciągle do czynienia z
różnymi modelami Eee PC a Samsunga jeszcze nie testowałem. Mam w tej
chwili Eee PC 1000H w domu i uważam, że to naprawdę kawałek solidnego
sprzętu w dobrych pieniądzach. Jakość wykonania, czas pracy na baterii,
jakość matrycy, dźwięku, dobry mikrofon (a właściwie mikrofony),
wielopunktowy touchpad (bardzo wygodne rozwiązanie), _bardzo_ szybka
praca Windows XP (uruchamia się rewelacyjnie szybko) - to mi tak na
szybko przychodzi do głowy.

> Miałbym pytanie odnośnie tego co dostaje się w komplecie prócz netbooka?

To samo co opisałeś w przypadku Samsunga: solidne etui, oprogramowanie
na płytach, jakąś ściereczkę. Do tego oczywiście zasilacz, który ma dużą
zaletę - jest bardzo mały i poręczny.

> Miałbym też pytania odnośnie pierwszego uruchomienia ASUSa. Czy zapyta o
> utworzenie dodatkowej partycji (prócz tej systemowej)? Czy oprogramowanie
> prawidłowo działa na koncie bez praw administratora?

Dodatkowa partycja jest utworzona już fabrycznie (AFAIR 80 + 70 GB).
Przy starcie była standardowa konfiguracja świeżego XP. Jeśli zaś chodzi
o działanie na koncie bez praw administratora to musisz sprecyzować o co
Ci konkretnie chodzi, bo nie do końca zrozumiałem.

--
PSYLO