Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: DFuser <dfuser_at_STOP.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 22:06:51 MET

Michal Lukasik pisze:

> Miałbym pytanie odnośnie tego co dostaje się w komplecie prócz netbooka?
> Do SAMSUNGa dostajesz całkiem ładne etui/pokrowiec, OS i dodatkowe
> oprogramowanie na płytach CD (może wydawać się chybione przy
> "beznapędowcu", ale IMO to wielki plus).
> Miałbym też pytania odnośnie pierwszego uruchomienia ASUSa. Czy zapyta o
> utworzenie dodatkowej partycji (prócz tej systemowej)? Czy oprogramowanie
> prawidłowo działa na koncie bez praw administratora?

Do Asusa podobnie:
- pokrowiec (czy ładny, dla mnie tak ale to kwestia gustu)
- płyta DVD Recovery (na niej jest obraz dysku, 2 partycje)
- ładowarka, jest lekka

Po pierwszym uruchomieniu jest kreator tworzenia kont. System jest już
zainstalowany, tak samo jak oprogramowanie:
- adobe reader,
- ms works
- skype
- winDVD (lol!)

Oprogramowanie działa prawidłowo na koncie ograniczonym (są jednak
wyjątki np. u mnie modem na USB HUAWEI E220 wymaga praw admina żeby
zobaczył - radzę sobie poprzez polecenie "Uruchom jako" z menu prawoklikiem)

Pozdrawiam Paweł