Re: Laptop Acer - ulepszać czy dać spokój?

Autor: Raist <robert_at_@zabel.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 21:12:09 MET

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości
news:gmudu6$q5d$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Dodam, że swego czasu ten lapek kosztował ponad 5 kPLN, więc sami
> rozumiecie moją frustrację, biorąc pod uwagę ceny i parametry aktualnych
> modeli :)

heja
mój Dell ma podobne parametry i tez myslalem o rozbudowie
dwa lata temu zaplacilem za niego prawie 2000 a teraz jest wart duuuzo mniej
:)
troche boli, ale tak juz jest :)

stwierdzilem, ze poczekam miesiac/dwa i tego sprzedam, a kupie po prostu
jakiegos nowego laptopa
na pewno nie zamierzam na niego wydawac tyle co Ty, bo moim zdaniem nie
warto płacić tyle za sprzęt - chyba że firma stawia i jest potrzebny jakiś
wypas :)

pozdrówka!
Raist