Re: ASUS Eee PC 1000H czy SAMSUNG NC10

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 22:03:56 MET

On Wed, 11 Feb 2009 20:13:15 +0000, Michal Lukasik
<michu_l@tlenCUT.pl> wrote:

>Miałbym pytanie odnośnie tego co dostaje się w komplecie prócz netbooka?
>Do SAMSUNGa dostajesz całkiem ładne etui/pokrowiec, OS i dodatkowe
>oprogramowanie na płytach CD (może wydawać się chybione przy
>"beznapędowcu", ale IMO to wielki plus).

Dostajesz dokładnei to samo: etui, płytkę z systemem. Dodatkowo
dostajesz konto EEE Storage - 10GB na pliki na serwerach Asusa. Z
aplikacji dostajesz MS Works, Star Office i WinDVD.

>Miałbym też pytania odnośnie pierwszego uruchomienia ASUSa. Czy zapyta o
>utworzenie dodatkowej partycji (prócz tej systemowej)? Czy oprogramowanie
>prawidłowo działa na koncie bez praw administratora?

ZTCP to dysk jest podzielony na 2 partycje po 80GB. Pytanei o
oprogramowanie jest dośc dziwne - to akurat nie zalezy od platformy
sprzetowej. Z kompem masz XP Home choc ja dosc szybko zaoralem i jest
tam w tej chwili EEEbuntu.

Zdrowko