Neostrada podzielona do stacjonarki po kablu i po wifi do 2 notebooków

Autor: Kilis <kilis_NIEPRAWDZY_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 00:00:32 MET DST

Hejos

Potrzebuję moją neostradę podzielić na 3 kompy.

Stacjonarny po kablu i 2 notebooki w połączeniu bezprzewodowym.

W ogóle się na wifi nie znam, nigdy nie miałem z tym nic do czynienia,
a teraz muszę kupić jakiś adsl-switch+wifi.

Proszę doradzcie coś taniego i niezawodnego i prostego w konfiguracji.
Acha, wszystkie kompy w niedużym mieszkaniu, bez ogródu ;)

Wynalazłem sobie takie maszynki:
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=LINKSYS+WRT54GL-EU
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=LINKSYS+WAG200G+EU
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=LINKSYS+WRT54G
http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=PENTAGRAM+ADSL2+6
Czy coś z tego jest wartego uwagi, a może coś zupełnie innego.