Re: Neostrada podzielona do stacjonarki po kablu i po wifi do 2 notebooków

Autor: Roman Filipecki <Romano60_at_poczta.fm>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 07:04:27 MET DST

Witaj

Ja uważam, i tak zrobiłem u siebie w domu że najlepiej wydzierżawić od TPSA
Liveboxa.Mieszkam w miejscu gdzie liniie telefoniczne doprowadzane są
napowietrznie, przez co narazone są na wyładowania. Dotychczas dwukrotnie
miałem problemy z tego powodu ( staraciłem przyzwoitegoLinksysa ) i uznałem
że lepiej używać sprzętu dostawcy internetu. Przez Liveboxa z 6 Mb/s
podłączone jest 6 komputerów.

Roman F