Re: Neostrada podzielona do stacjonarki po kablu i po wifi do 2 notebooków

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 08:19:32 MET DST

> Potrzebuję moją neostradę podzielić na 3 kompy.
> Stacjonarny po kablu i 2 notebooki w połączeniu bezprzewodowym.
> Proszę doradzcie coś taniego i niezawodnego i prostego w konfiguracji.

jakbys chcial tanie (dzialaja, maja qos i dla 3 kompow stykna):

http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&prod_id=467
Router ADSL, TP-Link W8901G - ADSL2 modem / router wifi / switch / Access
Point/Antena 5dbi
105zl

http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&prod_id=356
Router ADSL, TP-Link W8910G - ADSL2 modem / router wifi / switch / Access
Point/Antena 5dbi
115zl

https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4259
Router WI-FI Cerberus 6331-42
116.99zl

https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4163
Router Cerberus ADSL Wifi Lite do Neostrady
117.99zl