Re: Neostrada podzielona do stacjonarki po kablu i po wifi do 2 notebooków

Autor: Krzysztof 'Kiefer' Brachun <kiefer_at_pozcta.oent.pl>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 07:30:35 MET DST

"Kilis" <kilis_NIEPRAWDZY@poczta.onet.pl> wrote in news:g8a7hv$ebf$1
@nemesis.news.neostrada.pl:

> Hejos
>
> Potrzebuję moją neostradę podzielić na 3 kompy.
>
> Stacjonarny po kablu i 2 notebooki w połączeniu bezprzewodowym.
>
> W ogóle się na wifi nie znam, nigdy nie miałem z tym nic do czynienia,
> a teraz muszę kupić jakiś adsl-switch+wifi.

Ja używam D-Link DSL-G604T, ale z alternatywym oprogramowaniem
RouterTech.org, dostarczony przez producenta soft był delikatnie mówiąc
ubogi. Działa w podobnej konfiguracji, 1 kabel i 2 wifi, od 18tu miesięcy -
bezproblemowo.

--
Krzysztof 'Kiefer' Brachun
"Kłopot z życiem polega na tym, że nie ma okazji go przećwiczyć