Re: Raid 5

Autor: Seba_Fan <Seba_Fan_at_poczta.onet.Skasuj-to.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 11:13:58 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrng9nt5u.ib5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> No cóż. Albo masz 4TB śmiecia, albo kup choćby kilka dysków i kieszeń i
> zgrywaj okresowo.

powiem tak mam 4TB troche smietnik tam i nie mam czasu na porzadki, a chce
wszystko miec, troche jest rzeczy na ktorych mi zalezy, wiec dla mnie wydaj
sie dobrym rozwiazaniem raid5 z tego powodu ze np mam 4TB (4dyski) i na nim
sa te smiecie i 1TB pada, wiec jak padnie ten dyski nic nie trace z moich
rzeczy tyko wymieniam ten padniety dysk i zaczyna sie odbudowa danych wiec
po odbudowie danych wszystko wraca do normy i jak dla mnie jest to dobre
rozwiazanie i tanie niz kupno kolejnych 4TB i zgrywanie wszystkiego.