Re: Temperatura karty graficznej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 11:19:02 MET DST

>> A temperatury chipsetu jak wygladaja?
>
> Temperatury:
> Płyta główna 54 °C (129 °F)

Zgaduje, ze to odczyt z chipsetu albo jego okolic.
Sprawdz prosze jak wyglada ta temperatura "w stresie"
Zciagnij sobie "Prime 95", odpal test test "torture".

Zobaczysz jak zachowuje sie temperatura procesora
(i czy obroty wiatraka reaguja odpowiednio)
oraz temperatura chipsetu wlasnie.

Generalnie NF560 jak na moj gust grzeje sie zbyt bardzo
jak na chipset chlodzony wylacznie malym kawalkiem aluminium.

> A mi ktoś zachwalał właśnie tego Feela

Jesli ja, to przepraszam. Zmienilem o nich zdanie po rozkreceniu
w ostatnim czasie 3 sztuk Feel II i III. We wszystkich byly popuchniete
elektrolity.

Napiecia wygladaja w pozadku, z wyjatkiem wpisu:

> +2.5 V 1.89 V

Ale zgaduje, ze to jakis blad w opisie.

Pozdrawiam,
Vituniu.