Re: Temperatura karty graficznej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 11:11:15 MET DST

> A jak to jest z wentylatorem na procesorze: on musi zawsze chodzić?,
> i czy obroty - w mojej konfiguracji sprzętowej - rzędu 1300-1650 to nie
> zbyt mało?

Obroty na tej plycie sa zalezne od temperatury procesora.
Kiedy procesor jest bardziej obciazony (grasz/renderujesz/szukasz E.T. ;))
pobiera wiecej mocy i wydziela wiecej ciepla.
Plyta glowna zwieksza wtedy obroty wiatraka.

> Mam ustawione programem - od płyty głównej - EasyTune 5
> minimalne obroty wiatraczka na 2000, a program wskazuje że wiatraczek
> chodzi wolniej, albo czasem całkiem stoi.

I dobrze... jesli nic nie robisz i temperatura procesora spada ponizej,
dajmy na to, 50'C - to po co wiatrak ma wyc na wysokich obrotach?
Halas Ci nie przeszkadza?

> Czy to może powodować wzrost temperatury również kary graficznej?

Raczej w znikomy sposob.

Pozdrawiam,
Vituniu.