Re: Raid 5

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 11:23:43 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Seba_Fan"
>powiem tak mam 4TB troche smietnik tam i nie mam czasu na porzadki, a chce
>wszystko miec, troche jest rzeczy na ktorych mi zalezy, wiec dla mnie wydaj
>sie dobrym rozwiazaniem raid5 z tego powodu ze np mam 4TB (4dyski) i na nim
>sa te smiecie i 1TB pada, wiec jak padnie ten dyski nic nie trace z moich
>rzeczy tyko wymieniam ten padniety dysk i zaczyna sie odbudowa danych wiec
>po odbudowie danych wszystko wraca do normy i jak dla mnie jest to dobre
>rozwiazanie i tanie niz kupno kolejnych 4TB i zgrywanie wszystkiego.

1. Pisząc po polsku należy używać ortografii i interpunkcji.
2. Należy deklarować kodowanie znaków, jeśli używa się czegoś spoza
US-AScii.
3. Najwyraźniej dane są dla ciebie warte mniej niż te kilka dysków na
backup. Innemi słowy - śmieci.
4. Pisałem już - RAID to nie jest forma backupu. A przekonasz się o tym
kiedyś boleśnie w najmniej odpowiednim momencie. Ale to już nie moja
sprawa.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Prosty  wniosek:  zamiast  do  liceum wyślij
\  Kruk@epsilon.eu.org   / dzieci na pcoa. Biologa mamy,  chemik  jest,