Re: Raid 5

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 09:24:46 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Seba_Fan"
>zobacz plyty nowe gigabyte, asus maja raid 5

Nie. Mają drivery robiące raid-5. A to coś zupełnie innego.

>mam okolo 4TB danych roznych i potrzebuje miec je zabezpieczone,

Od tego jest backup.

>a z tego co
>sie orientuje najlepiej wychodzi raid5, ja osobiscie nie widze innej
>mozliowsci

RAID nie jest backupem!

>nie interesuje mnie zgrywanie na DVD (wypalanie), no chyba ze cos
>ciekawego znasz

No cóż. Albo masz 4TB śmiecia, albo kup choćby kilka dysków i kieszeń i
zgrywaj okresowo.

--
[------------------------] >A taśmy perforowanej to gdzie się używa?
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] W  WC.  Tylko  jest perforowana jakoś tak co