ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: gonzo <gonzo_at_muppetshow.org.invalid>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 00:24:46 MET

witam, przymierzam się do zakupu myszy bezprzewodowej (nie dla gracza,
raczej programy biurowe/graficzne). przeglądam sklepy i allegro, i
ciężko mi oddzielić ziarno od plew, czyli marketingowy bełkot od prawdy.

w związku z tym mam pytanie: czy znacie jakieś zestawienia modeli z
"czasami życia" na komplecie baterii? jakie myszy bezprzewodowe są godne
uwagi przy ograniczeniu budżetu do ok. 100 pln i priorytecie długiej
pracy na akumulatorach/bateriach? czy moglibyście podzielić się opiniami
  z użytkowania własnych myszy bezprzewodowych: czy coś was
rozczarowało, a może mile zaskoczyło, i polecić/odradzić konkretne modele?

z góry dziękuję,
gonzo