Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 00:48:06 MET

Użytkownik "gonzo" <gonzo@muppetshow.org.invalid> napisał w wiadomości
news:019e7171$0$25702$c3e8da3@news.astraweb.com...
> [...]
> raczej programy biurowe/graficzne). przeglądam sklepy i allegro, i ciężko
> mi oddzielić ziarno od plew, czyli marketingowy bełkot od prawdy.
>
> w związku z tym mam pytanie: czy znacie jakieś zestawienia modeli z
> "czasami życia" na komplecie baterii? jakie myszy bezprzewodowe są godne
> uwagi przy ograniczeniu budżetu do ok. 100 pln i priorytecie długiej pracy
> na akumulatorach/bateriach? czy moglibyście podzielić się opiniami z
> użytkowania własnych myszy bezprzewodowych: czy coś was rozczarowało, a
> może mile zaskoczyło, i polecić/odradzić konkretne modele?

Witam,
moge podac osiagi dwoch myszek:
- Logitech mechaniczny (z kulka zamiast optyki), radiowy - czas pracy ok 8 -
10 miesiecy
- Logitech laser (z zestawu bezprzewodowego klawiatura+mysz) - od momentu
kupna jeszcze nie wymienialem baterii, ale czasem pracy sie zbliza do tego
wyzej i nie daje znaku obnizonego poziomu baterii
Obydwie myszki pracowaly/pracuja w warunkach normalnego uzytkowania
komputera przez kilka godzin dziennie + gry (nie za duzo, ale rowniez) :)
Przy programach graficznych przyda Ci sie pewnie myszka z dokladniejsza
optyka, moze jakis laser. Ogolnie myszka bezprzewodowa jest jak dla mnie
lepsza od tradycyjnej, mniej kabli, wieksza swoboda. Jednak jak ma sie
bajzel na biurku czasami to jest problem ze znalezieniem "gryzonia" ;).

> z góry dziękuję,
> gonzo

Nie ma sprawy

kN