Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 10:56:29 MET

Dnia 1/30/2008 12:24 AM, Użytkownik gonzo napisał:
> witam, przymierzam się do zakupu myszy bezprzewodowej (nie dla gracza,
> raczej programy biurowe/graficzne). przeglądam sklepy i allegro, i
> ciężko mi oddzielić ziarno od plew, czyli marketingowy bełkot od prawdy.
>
> w związku z tym mam pytanie: czy znacie jakieś zestawienia modeli z
> "czasami życia" na komplecie baterii? jakie myszy bezprzewodowe są godne
> uwagi przy ograniczeniu budżetu do ok. 100 pln i priorytecie długiej
> pracy na akumulatorach/bateriach? czy moglibyście podzielić się opiniami
> z użytkowania własnych myszy bezprzewodowych: czy coś was
> [...]

A4Tech RFW 25 czy jakoś tak (kulka, radio) - 2xAA - oidp to działała na
2 nimh ok 2 tygodne. Z tym że działał beznadziejnie, gubiła zasięg,
pozycjonowanie też tak sobie do dupy). Ale za to była tania (~40zł). Nie
polecam.

Creative Optical Wireless 5000 czy jakoś tak.
2-3 tygodnie. Działała nawet OK, ale strasznie gruba jest. Do tego jakiś
debil zrobił naprawde mały zatrzask na baterie - do tego od spodu.
Myszka spadła raz, aku wyrwały zatrzask i już ślizgiem była taśma
trzymająca baterie które często wypadały.

Logitech MX1000 - padła mi (prawdopodobnie laser) po prawie 3 latach ;)
trzymała do 3 tyg; dokładna, wygodna. Polecam.

Logitech MX Revolution - trzyma do 1 tyg. Jest w miare nowa więc może
sie jeszcze rozkręci (rozładowałem ją dopiero 2-3 razy). Niemniej jakość
i dokładność zupełnie równoważą braki w baterii... Dodatkowo nadajnikiem
nie jest ładowarka, tylko zupełnie osobna mała kosteczka - dzieki temu
myszke mozna wziąść z laptopem.
Troche droga, ale imho warto.

--
Pozdrawiam