Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 07:50:40 MET

Użytkownik "gonzo" <gonzo@muppetshow.org.invalid> napisał w wiadomości
news:019e7171$0$25702$c3e8da3@news.astraweb.com...
> witam, przymierzam się do zakupu myszy bezprzewodowej (nie dla gracza,
> raczej programy biurowe/graficzne). przeglądam sklepy i allegro, i ciężko
> mi oddzielić ziarno od plew, czyli marketingowy bełkot od prawdy.
>
> w związku z tym mam pytanie: czy znacie jakieś zestawienia modeli z
> "czasami życia" na komplecie baterii? jakie myszy bezprzewodowe są godne
> uwagi przy ograniczeniu budżetu do ok. 100 pln i priorytecie długiej pracy
> na akumulatorach/bateriach? czy moglibyście podzielić się opiniami z
> użytkowania własnych myszy bezprzewodowych: czy coś was rozczarowało, a
> [...]

Logitech MX620 - chyba 4 albo 5 miesiac i wskaznik mi pokazuje, ze zostalo
309 dni. Uzywana
codziennie i raczej intensywnie. Dwie baterie duracell AA

Jakis badziew za 30 do notebooka (cos jak to
http://allegro.pl/item298892385.html) - czesto tydzien
i zasieg z pol metra spada do 15 cm a potem mysz sie zaczyna wylaczac. Dwie
baterie duracell AAA