Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: Piotr M <nie.ma_at_gmail.com>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 00:52:15 MET

gonzo pisze:

> a może mile zaskoczyło, i polecić/odradzić konkretne modele?

Logiteh v470 od lata jedzie na niezmienianych duracellach alkalicznych i
jest tak samo jak na początku, a kiedyś miałem Labteca to zmieniałem
akumulatorki co tydzień a na alkalicznych to działała kilka godzin, ale
nie pamiętam modelu, taką co była w komplecie z klawiaturą
bezprzewodową, co ją z resztą w końcu rozwaliłem o podłogę :) tak
przerywała.

--
pozdrawiam, Piotr M