bezdźwięczny PCet

Autor: Tom <tom979_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 15:35:06 MET DST

Witam

Czy da się zrobić bezdźwięczny komputer stacjonarny?
Mam peceta. Wymieniłem wiatraczek na procesorze na cichy wiatraczek. Nic
to nie daje. Ciągle jest ten szum, który coraz bardziej zaczyna działać
mi na nerwy. Dźwięczy mi w uszach.
Jak słucham muzyki to wkrada się ten szum i psuje dźwięk.
Chyba dostanę nerwicy niedługo.

Dlaczego laptopa da się zrobić by nie wydawał dźwięków, a PCeta nie da
się zrobić?
Czy na prawdę muszę wydać te dwa koła na laptopa żeby pozbyć się tego
dźwięku?

Pozdrawiam
Tomasz