Re: bezdźwięczny PCet

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 16:05:02 MET DST

Użytkownik "Tom" <tom979@o2.pl> napisał w wiadomości
news:feikoi$6ip$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Czy da się zrobić bezdźwięczny komputer stacjonarny?
> Mam peceta. Wymieniłem wiatraczek na procesorze na cichy wiatraczek. Nic
> to nie daje. Ciągle jest ten szum, który coraz bardziej zaczyna działać mi
> na nerwy. Dźwięczy mi w uszach.
> Jak słucham muzyki to wkrada się ten szum i psuje dźwięk.
> Chyba dostanę nerwicy niedługo.
>
> Dlaczego laptopa da się zrobić by nie wydawał dźwięków, a PCeta nie da się
> zrobić?
> Czy na prawdę muszę wydać te dwa koła na laptopa żeby pozbyć się tego
> [...]

Nie musisz. Możesz wydać dwa koła na cichego, zwykłemgo PC'ta :)

Chicha obudowa,
bez-wiatraczkowy zasilacz,
tylko JEDEN wiatraczek na cały zestaw 12cm z tyłu obudowy - regulowany,
dyski 2,5 cala 5400 obr/min
spory radiator na CPU/GPU - na szczescie juz mozna taki dostać.

I to wszystko :) Niestety cisza i spokój są w cenie.

M.