Re: bezdźwięczny PCet

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 16:23:47 MET DST

Tom pisze:
> Czy da się zrobić bezdźwięczny komputer stacjonarny?

Jeśli nie włożysz do niego dysku twardego, napędu i uszczelnisz
wszystkie cewki, a następnie wszystkie grzejące się podzespoły
schłodzisz wodą (raczej niewykonalne) i pompę wyprowadzisz na zewnątrz
pomieszczenia to myślę, że tak.

> Mam peceta. Wymieniłem wiatraczek na procesorze na cichy wiatraczek. Nic
> to nie daje.

Sam wiatraczek wymieniłeś? W takim razie się nie dziwię.

> Dlaczego laptopa da się zrobić by nie wydawał dźwięków, a PCeta nie da
> się zrobić?

Takiego laptopa jeszcze nie widziałem. I myślę, że nikt nie widział.

> Czy na prawdę muszę wydać te dwa koła na laptopa żeby pozbyć się tego
> dźwięku?

Dwa tysiące złotych na cichego laptopa? Nie żartuj :-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl