Re: Co wymienic - grafike czy procek?

Autor: tbg <i.hate_at_spam.com>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 15:36:50 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console11>
napisał w >> [..] World of Warcraft [..]

> Kiedyś (niemal dziesięć lat temu?) w to grałem i mam
> ochotę na to, aby znowu zagrać, ale nie mam tej gry.
> Może mógłbym liczyć na jakąś pomoc w tej materii? :)

10 lat temu to grales w Warcrafta, a World of Warcraft to cos innego.
http://www.wow-europe.com/, jest 10 dniowy trial za free. Zanim zaczniesz
klikac zastanow sie, czy masz dodatkowe kilka dni w tygodniu, zeby je
przeznaczyc na gre i zeby potem nie bylo, ze nie uprzedzalem.

tbg
(trzy 70-tki + kilka low lvl altow)