Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 15:32:17 MET
Message-ID: <eoaqi2$k7l$2@flis.man.torun.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Palmer" eoapc2$800$1@inews.gazeta.pl

> Tak Rafał, gwarancja na dysk uległa przedłużeniu o czas naprawy.
>
> A czy z tymi dyskami refurbish nie jest tak, ze ProLine nabywa je dużo taniej
> od producenta czy tez z rynku second hand i w ten sposób ewentualne częstsze
> pady "naprawianych" dysków kompensuje im niska cena, za którą je kupują?
>
> Napisałeś, że wielokrotnie wysyłałes dyski do dystrybutora celem wymiany i za
> każdym razem wracały nowe. Dlaczego w moim wypadku tak sie nie stało?
> Zatem reasumując czy mogę/ powinienem zażądać w sklepie wymiany dysku na nowy
> egzemplarz lub zwrot gotówki (reklamowany ST3160812AS nie jest juz od ok. 6
> m-cy produkowany)?

Jeśli jesteś Konsumentem i powołujesz się na Ustawę -- możesz zażądać
wymiany na nowy. Jeśli taka wymiana jest niemożliwa -- możesz zażądać
zwrotu gotówki. Gwarancję wówczas zostawiasz w domu. Do sklepu idziesz
tylko z dowodem zakupu. :)

W razie czego masz do pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. :)
(i nie tylko)

Pytanie, czy jesteś Konsumentem.

--
   .`'.-.         ._.                               .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
Received on Sat Jan 13 15:35:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 15:51:10 MET