"Palmer" eoapc2$800$1@inews.gazeta.pl
> Tak Rafał, gwarancja na dysk uległa przedłużeniu o czas naprawy.
>
> A czy z tymi dyskami refurbish nie jest tak, ze ProLine nabywa je dużo taniej
> od producenta czy tez z rynku second hand i w ten sposób ewentualne częstsze
> pady "naprawianych" dysków kompensuje im niska cena, za którą je kupują?
>
> Napisałeś, że wielokrotnie wysyłałes dyski do dystrybutora celem wymiany i za
> każdym razem wracały nowe. Dlaczego w moim wypadku tak sie nie stało?
> Zatem reasumując czy mogę/ powinienem zażądać w sklepie wymiany dysku na nowy
> egzemplarz lub zwrot gotówki (reklamowany ST3160812AS nie jest juz od ok. 6
> m-cy produkowany)?
Jeśli jesteś Konsumentem i powołujesz się na Ustawę -- możesz zażądać
wymiany na nowy. Jeśli taka wymiana jest niemożliwa -- możesz zażądać
zwrotu gotówki. Gwarancję wówczas zostawiasz w domu. Do sklepu idziesz
tylko z dowodem zakupu. :)
W razie czego masz do pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. :)
(i nie tylko)
Pytanie, czy jesteś Konsumentem.
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Sat Jan 13 15:35:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 15:51:10 MET