"Rafał Łukawski" eoamfv$j5s$1@news.lukawski.pl
> >> jest właśnie sposobem na skrócenie 3 letniej gwarancji (sprzęt
> > Seagaty mają zazwyczaj pięcioletnią gwarancję producenta. :)
> Moze ;) Nie sprawdzałem w tym wypadku, najwięcej ich wymieniłem, grzeją się jak ..... i są drogie.
No własnie -- grzeją się. :) Ale czy je dobrze mocujesz?
Bo jeśli je wymieniasz -- to prawie na pewno przegrzewasz. :)
-=-
> Nie *po prostu*, *tylko gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową*.
> Np. notebook nie ma jakiegos (zalozmy ukrytego) wyjscia, które było w
> ofercie sprzedawcy (nawet ustnej).
> Gdy dysk nawali, moim zdaniem kwestia niezgodnosci z umowa nie wchodzi
> w gre, poniewaz zadna umowa nie zaklada 100% pewnosci na bezawaryjny czas pracy.
Na szczęście nie Twoje zdanie jest ważne, ale sądów i Ustawodawcy. :)
> Mysle, ze wyjatkiem jest tu sytuacja, gdy *nowo zakupiony* sprzet nie
> działa od razu, w tym wypadku towar jest niezgodny z umowa, poniewaz
> zakupiony dysk nie umozliwia i *nie umożliwiał* zapisywania i
> odczytywania danych, co jest jego główną funkcją. Może to też rodzić
> spory, ale to temat na inna dyskusje
Jeśli się zepsuje w czasie dwóch lat -- też jest niezgodny z umową. :)
-- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....Received on Sat Jan 13 15:35:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 15:51:10 MET