Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 07:18:52 MET
Message-ID: <eoasgd$qnr$2@news.lukawski.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "Palmer" eoapc2$800$1@inews.gazeta.pl
>
>> Tak Rafał, gwarancja na dysk uległa przedłużeniu o czas naprawy.
>>
>> A czy z tymi dyskami refurbish nie jest tak, ze ProLine nabywa je dużo taniej
>> od producenta czy tez z rynku second hand i w ten sposób ewentualne częstsze
>> pady "naprawianych" dysków kompensuje im niska cena, za którą je kupują?
>>
>> Napisałeś, że wielokrotnie wysyłałes dyski do dystrybutora celem wymiany i za
>> każdym razem wracały nowe. Dlaczego w moim wypadku tak sie nie stało?
>> Zatem reasumując czy mogę/ powinienem zażądać w sklepie wymiany dysku na nowy
>> egzemplarz lub zwrot gotówki (reklamowany ST3160812AS nie jest juz od ok. 6
>> m-cy produkowany)?
>
> Jeśli jesteś Konsumentem i powołujesz się na Ustawę -- możesz zażądać
> wymiany na nowy. Jeśli taka wymiana jest niemożliwa -- możesz zażądać
> zwrotu gotówki. Gwarancję wówczas zostawiasz w domu. Do sklepu idziesz
> tylko z dowodem zakupu. :)
>
> W razie czego masz do pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. :)
> (i nie tylko)
>
> Pytanie, czy jesteś Konsumentem.

Następnym razem kupuje samochód (jako konsument) za 100 tys. zl. Nawali
po 1-2 latach , Powolam sie na ustawe i zażądam wymiany na nowy
względnie zwrotu gotówki ;)

Coś mi tu nie gra ;)
Received on Sat Jan 13 16:10:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 16:51:07 MET