Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: Palmer <kolupCIACHO_at_o2.pl>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 16:10:10 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:eoaqi2$k7l$2@flis.man.torun.pl...

> Jeśli jesteś Konsumentem i powołujesz się na Ustawę -- możesz zażądać
> wymiany na nowy. Jeśli taka wymiana jest niemożliwa -- możesz zażądać
> zwrotu gotówki. Gwarancję wówczas zostawiasz w domu. Do sklepu idziesz
> tylko z dowodem zakupu. :)

W moim wypadku gwarancja = paragon :-) A zatem skoro w rozumieniu ustawy nie
dostałem dysku nowego, ani swojego naprawionego (ten sam S/N) sprobuję
szczęścia w pon. i powołam się na rzeczona ustawę.

> W razie czego masz do pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. :)
> (i nie tylko)

Korzystałem juz w przyp. problemów z reklamacją telefonu komorkowego. Zdnaej
odpowiedzi :-( Walczę juz z operatorem (Era i serwisem SE) 4 miesiące. I choc
4 razy w serwisie przebywał - nie został wymieniony na nowy egzemplarz. Ale to
już temat na inną grupę...

> Pytanie, czy jesteś Konsumentem.

Skoro korzystam z przysłogujących mi praw to praktycznie jestem :-)

Pozdrawiam i dziękuję za support oraz rady,
Palmer