Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:eoaqi2$k7l$2@flis.man.torun.pl...
> Jeśli jesteś Konsumentem i powołujesz się na Ustawę -- możesz zażądać
> wymiany na nowy. Jeśli taka wymiana jest niemożliwa -- możesz zażądać
> zwrotu gotówki. Gwarancję wówczas zostawiasz w domu. Do sklepu idziesz
> tylko z dowodem zakupu. :)
W moim wypadku gwarancja = paragon :-) A zatem skoro w rozumieniu ustawy nie
dostałem dysku nowego, ani swojego naprawionego (ten sam S/N) sprobuję
szczęścia w pon. i powołam się na rzeczona ustawę.
> W razie czego masz do pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. :)
> (i nie tylko)
Korzystałem juz w przyp. problemów z reklamacją telefonu komorkowego. Zdnaej
odpowiedzi :-( Walczę juz z operatorem (Era i serwisem SE) 4 miesiące. I choc
4 razy w serwisie przebywał - nie został wymieniony na nowy egzemplarz. Ale to
już temat na inną grupę...
> Pytanie, czy jesteś Konsumentem.
Skoro korzystam z przysłogujących mi praw to praktycznie jestem :-)
Pozdrawiam i dziękuję za support oraz rady,
Palmer
Received on Sat Jan 13 16:15:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 16:51:07 MET