Tak Rafał, gwarancja na dysk uległa przedłużeniu o czas naprawy.
A czy z tymi dyskami refurbish nie jest tak, ze ProLine nabywa je dużo taniej
od producenta czy tez z rynku second hand i w ten sposób ewentualne częstsze
pady "naprawianych" dysków kompensuje im niska cena, za którą je kupują?
Napisałeś, że wielokrotnie wysyłałes dyski do dystrybutora celem wymiany i za
każdym razem wracały nowe. Dlaczego w moim wypadku tak sie nie stało?
Zatem reasumując czy mogę/ powinienem zażądać w sklepie wymiany dysku na nowy
egzemplarz lub zwrot gotówki (reklamowany ST3160812AS nie jest juz od ok. 6
m-cy produkowany)?
Pozdr.,
Palmer
Received on Sat Jan 13 15:15:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 13 Jan 2007 - 15:51:10 MET