drgania monitora

Autor: szincza <szincza_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 20:25:11 MET

witam

mam prosbe a scislej blagam o pomoc, potrzebuje informacji odnosnie urzadzen
ktore moglyby w jakis sposob zapobiec powtarzajacemu sie problemowi drgan a
scislej blurow na ekranie mojego monitora ( 19 crt iiyama) - juz wyjasniam o
co chodzi; sasiad w okresie zimowym dogrzewa sie elektrycznymi
urzadzeniami - nie wnikam czy podpina prad na lewo czy tez nie, ale w wyniku
jego operacji nie moge normalnie pracowac - wieczorami w weekendu kiedy to
kontrolerzy smacznia spia koles pierze, piecze placki ogrzewa mieszkanie
itd - w tym to czasie moj monitor dostaje tych niezwykle wk....drgan (
zreszta przy okazji ja tez) - i tu moja prosba - czy znacie moze jakies
filtry na gniazdka elektryczne lub inne urzadzenia ktore moglyby mi jakos
pomoc - nadmienie ze ups nic nie wskural - pzdr i dzieki za jakiekolwiek
pomysly i rady