Re: drgania monitora

Autor: szincza <szincza_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Dec 2006 - 20:11:33 MET

ja tu o drganiach, o moich problemach z sasiadem a wy mi z reklama lcd :),
jak napisalem nie widzialem takiego monitora lcd ktory by dorownywal mojej
iiyamie vision master pro 454, ale nie napisalem ze nie ma - poprostu z
takim sie nie spotkalem - odwzorowanie kolorow jest dla mnie bardzo wazne -
przygotowuje materialy do druku a na lcd ktore dane bylo mi sprawdzac bylo
to wielkim nieporozumieniem...i tylko tyle - nie bronie jakies technologii
itd - zreszta zdaje sobie sprawe ze wczesniej czy pozniej crt przejda do
lamusa