Re: drgania monitora

Autor: szincza <szincza_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 09:40:05 MET

strasznie mnie irytuje twoj ton ( panie specjalisto od druku ), nowe
technologie namieszaly tak w glowce ze nie potrafisz odniesc sie do pytania
ktore zadalem a zaczynasz jakas bezsensowna rozmowe nad wyzszoscia swiat
bozego narodzenia nad swietami wielkiej nocy, nie interesuja mnie twoje
doswiadczenia i opinie na temat monitorow, jezeli masz malo znajomych i
brakuje ci audytorium - proponuje wiejskie odpusty i jarmarki - tam mozesz
wyglaszac swoje opinie, a w czapce blazna moze zarobisz na bulke z maslem.