Re: drgania monitora

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 23:59:46 MET

szincza napisał(a):
> witam
>
> mam prosbe a scislej blagam o pomoc, potrzebuje informacji odnosnie urzadzen
> ktore moglyby w jakis sposob zapobiec powtarzajacemu sie problemowi drgan a
> scislej blurow na ekranie mojego monitora ( 19 crt iiyama) - juz wyjasniam o
> co chodzi; sasiad w okresie zimowym dogrzewa sie elektrycznymi
> urzadzeniami

Ja to najpierw bym chciał sprawdzić jakie tam pole EM panuje... Czy
możesz słuchać w tych warunkach radia? Gdyby w gniazdku zachodziły takie
rewelacje to światło by tez migotało, i komp pewnie by zdechł, ale jak
chcesz pomierz napiecie i jego skoki ;) moze czegoś sie dowiesz. Czy to
samo dzieje sie z telewizorem? Czy monitor ma podpięte uziemienie (w
gniazdku)?

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.