Re: Jakie kupić podzespoły?

Autor: Dexter <spamerze_zly_adres__at_com.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 20:37:20 MET

On Sat, 2 Dec 2006 19:51:08 +0100, "ptaszeek" <zapytaj@mnie.pl> wrote:

Witam

>polecam jakas plyte gigabyte z chipsetem nvidia i zintegrowana grafika
>nvidia 6100
>procek to sempron 3000+ badz jesli wystarczy funduszy to athlon 64
>no i pamieci, i masz zestaw jak marzenie
>
>jesli zasilacz masz 300w to pomysl o nowym zasilaczu

Zintegrowanej grafy nie chcę tak samo jak Semprona.
Miałem już Celerona i nie ma nawet porównania do Pentium.
Jeśli już to wezmę Athlona. Zasilacz muszę kupić nowy, bo ten będzie
za słaby.
Mi chodzi głównie jaki sprzęt kupić czyli
płyta główna przykładowo Gigabyte, Asus, Abit... model ten i ten
procesor Athlon taki a taki, mi chodzi jaki model brać
pamięć 512 MB Geil czy inna
zasilacz Feel lub inny itp.
Czy brać płytę pod PCI Express, czy starszą płytę pod AGP.
Chciałbym złożyć w miarę stabilny zestaw... a jak pytam w sklepach to
każdy sprzedawca doradza co innego :/

Pozdrawiam

Dexter