Przebarwienia matrycy laptopa

Autor: Bartek P <kkkkkkk_at_sss.pl>
Data: Sun 08 Oct 2006 - 21:52:39 MET DST

Witam
Jakiś czas temu zauważyłem przebarwienia na matrycy. Objawiało się to
jaśniejszymi plamami na niektórych kolorach. Na początku myślałem, że
uszkodziłem matrycę przez zbyt mocne dociśnięcie klapki laptopa, ale
przyczyna okazała się zupełnie inna. Przyczyną przebarwień matrycy
okazała się tapeta z jasnymi fragmentami. Trochę mnie to zdziwiło, bo za
bardzo nie mogłem w to uwierzyć, by taki efekt występował w LCD. Ale
upewniłem się, jak dopatrzyłem się odbitej rejestracji :)

Tu pytanie. Czy ktoś juz to miał i czy to samo zejdzie? Wydaje mi się,
że z czasem przebarwienia znikają, ale niedługo oddaje laptopa do
serwisu i nie wiem czy to zgłaszać. Słyszałem o podobnych efektach w
plazmie, ale w LCD szczerze mówiąc nie.

Pozdrawiam