Re: Przebarwienia matrycy laptopa

Autor: Paweł <paolomario.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 00:04:18 MET DST

 ... ale w LCD szczerze mówiąc nie.

A ja ma LCDka LG1717 i od jakiegoś czasu zauważyłem, że na górze pozostaje
"odciśnięty" pasek tytyłowy okienek (ten niebieski), zwłaszcza gdy długo
przeglądam strony internetowe - temu głównie miał służyć.
Wyłączanie kompa, nawet na długie godziny, nie rozwiązuje sprawy - u góry
monitora ciągle "świeci" się biała kreska i to też nie równo intensywnie przez
całą szerokość ekranu tylko tak do 1/2 i przy środku najintensywniej.
Monitor oczywiście niedługo wyląduje w serwisie, więc sądzę, że powinieneś też
to zgłosić.
Pozdrawiam:)