Re: Przebarwienia matrycy laptopa

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 09 Oct 2006 - 01:48:05 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Bartek P
>Jakiś czas temu zauważyłem przebarwienia na matrycy. Objawiało się to
>jaśniejszymi plamami na niektórych kolorach. Na początku myślałem, że
>uszkodziłem matrycę przez zbyt mocne dociśnięcie klapki laptopa, ale
>przyczyna okazała się zupełnie inna. Przyczyną przebarwień matrycy
>okazała się tapeta z jasnymi fragmentami. Trochę mnie to zdziwiło, bo za
>bardzo nie mogłem w to uwierzyć, by taki efekt występował w LCD. Ale
>upewniłem się, jak dopatrzyłem się odbitej rejestracji :)

Miałem podobny efekt (ba, mam znowu) na jakiejś cholernej Belinei w
pracy (w domu teraz jestem, to modelu nie podam). Ze trzy egzemplarze
już to miały (z czego dwa u mnie na biurku). Za jednym razem dało się
nawet dokładnie przeczytać napis jaki został.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Przy    zderzeniu   betonu   z   elektroniką
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. najczęściej wygrywa beton(Krzysztof Ziętara)