Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 14:14:00 MET DST

Witam,
Otóż trafił do mnie komputerek z Obudową (stara chyba AT) z zasilaczem
Channel Well Technology 250W, chciałbym do tej obudowy wsadzić sobie
jakas płyte pod durona + jakis używany zasilacz, Jednak w tej obudowie
prosto z zasialcza do przycisku power leci czarny gruby kabel, jak
wiadomo w nowych zasilaczach czegos takiego nie ma, poprostu podlacza
sie tylko cieniutki kabelek z power do plyty glównej. Mam pytanie, jak
zamontowac w tej obudowie nowy zasilacz? Tak zeby oczywiscie przycisk
power działała jak należy.

ps.
Jeżeli to nie możliwe, to czy ten stary zasilacz CWT,po dodaniu
odpowiedniej przejściówki na wtyczke do płyty głównej (są wogóle takie
przejściówki??) uciągnie:
Duron 800Mhz
Płyta Mercury(Sound,ATA,socket A)
Geforce 256 32MB