Re: Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 14:50:41 MET DST

> sie tylko cieniutki kabelek z power do plyty glównej. Mam pytanie, jak
> zamontowac w tej obudowie nowy zasilacz? Tak zeby oczywiscie przycisk
> power działała jak należy.

Hej !

Ja na Twoim miejscu:
1. Zastanowiłbym się, czy w tę obudowę
   włożę płytę ATX (inny rozstaw gniazd PS2),
   albo jak dużo trzeba będzie powycinać.
   Jeśli zasilacz jest ponad płytą główną,
   to nic z tego nie będzie, bo chłodzenia
   procesora nie zrealizujesz.
2. Przeróbka włącznika na niestabilny nie powinna
   stanowić problemu. Cienki kabelek przylutowałbym
   do włącznika i z drugiej strony podłączył
   do 'power SB' płyty głównej.
3. Do nowszych płyt trzeba mieć nowy zasilacz
   przynajmniej 350W, często z dodatkowymi wyprowadzeniami
   zasilania 12V.

Pozdrawiam.

--
[ *KW* ]