Re: Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 14:36:24 MET DST

On Mon, 01 May 2006 14:14:00 +0200, LUKY wrote:

> Witam,
> Otóż trafił do mnie komputerek z Obudową (stara chyba AT) z zasilaczem
> Channel Well Technology 250W,

Strasznie kombinujesz.
Dać to się wszystko da. Wymaga to jednak cięcia blachy, wiercenia nowych
otworów na płytę, kombinowania z umieszczeniem elementów i, oczywiście,
nowego przycisku Power. Strasznie zagmatwane.

Kup sobie obudowę. Ewentualnie, jeżeli w ogóle nie masz żadnych pieniędzy
to sprzedaj "komputerek" i za to kup sobie obudowę.

Z drugiej strony, gdybym to ja składał sobie "bezkosztowo" komputer do
Internetu, złożyłbym go po prostu w pudełku po butach czy gdziekolwiek
indziej, bez wykorzystywania żadnej obudowy :)

> Jeżeli to nie możliwe, to czy ten stary zasilacz CWT,po dodaniu
> odpowiedniej przejściówki na wtyczke do płyty głównej (są wogóle takie
> przejściówki??)

Nie wsadzisz, bez kombinacji, płyty ATX do obudowy AT.
Możesz poszukać płyty AT pod Durona. Wtedy zasilacz, jeżeli rzeczywiście ma
te 250W, powinien wytrzymać.

> Duron 800Mhz
> Płyta Mercury(Sound,ATA,socket A)
> Geforce 256 32MB
> Dysk Fujitsu 3.2 GB
To będzie spowalniało cały system. Nie podałeś zastosowania tego komputera,
ale jeżeli planujesz uruchamianie więcej niż przeglądarki internetowej -
może być kiepsko.

Moim skromnym zdaniem, oczywiście :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//