Re: Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 14:35:55 MET DST

nie mart sie o kabbelki to najmniejszy problem --- do obudowy at nie
wlozysz plyty atx bo po prstu nic nie pasuje -- poczawszy od miejsc na gniaza (
klawiatury , mysz , muyzka ) , rozstaw dziurek na przykrecenie plyty i
zasilacza , miejsca na procesor i wnetylator tez mozesz nie znalesc bo np
bedzie tuz nad procesorem zasilacz .

taki manewr z wlozeniem plyty atx do obudów at robil moj ojciec -- i zawsze
w ruch szly nozyce do ciecia blachy , wiertarka i wymierzanie wszystkiego na
styk ( na wcisk -- np zasilacz opieral sie bezposrednio na proocku ) .

procek raczej sie tobie nie przegrzeje w tak malej obudowie ( zwlaszcza jak
jest malej czestotliwosci ) -- ale z tego co pamietam to dysk w takiej
obudogal mi temperature 55 stopni -- ten sam dysk w obudowie atx nie mial
nigdy wiecej niz 42 stopnie .

generalnie licz sie z problemami przy eksploatacji takiego przerobionego kompa -
-- ja zeby zminic zworke w takim kompie muisalem wyciagac zasilacz ,, dyski ,
i porcek -- rozplatywac kable -- a na koniec znowu to wszystko wcisnac do
srodka -- pol dnia roboty i rany odniesione w walce z sprzetem murowane .

generalnie jak masz zaciecie do majsterkowania to probuj -- a ajk nie to
lepiej kupic uzywanea obudowe .