Re: Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 15:03:35 MET DST

LUKY napisał(a):
> Witam,
> Otóż trafił do mnie komputerek z Obudową (stara chyba AT) z zasilaczem
> Channel Well Technology 250W, chciałbym do tej obudowy wsadzić sobie
> jakas płyte pod durona + jakis używany zasilacz, Jednak w tej obudowie
> prosto z zasialcza do przycisku power leci czarny gruby kabel, jak
> wiadomo w nowych zasilaczach czegos takiego nie ma, poprostu podlacza
> sie tylko cieniutki kabelek z power do plyty glównej. Mam pytanie, jak
> zamontowac w tej obudowie nowy zasilacz? Tak zeby oczywiscie przycisk
> power działała jak należy.

Ja opowiem jak wyglada mój serwer - jest włozóna płyta ATX z Zasialczem
ATX (500W Feel, innego nie miałem pod reką) w obudowie AT. Płytę
obróciłem o 90* w lewo i połozyłem ja na piance (takiej jak sie izoluje
opakowania). Nie grzeje się potem z obudowy ATX wyciałem tylni panel ze
slotami i zamocowałem do boku obudowy. Zasilanie było najprostrze.
poprostu obudowy AT mają 3 przyciski - power, reset i sllep. i pod sllep
podpiąłem power i działa jak powinno. Zasilacz jest nad płyta głowną.
Wszystko jestładnieobite zwykła balachą (była zardzewaiła, wiec ja tylko
zagruntowałem jak trzeba, a an wierzchu jest obudowa ze sklejki
drewnianej. Wisi sobie bydle pod sufitem lampki migaja idziała dobrze.