Re: Jak podłączyć do starej obudowy nowy zasilacz

Autor: LUKY <luky1_at_{NOSPAM}o2.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 16:48:26 MET DST

No wiec po tym co napisaliscie, zrezygnowałem z tej obudowy AT, kumpel
przyniósł mi obudowe ATX, którą już nie używa, tutaj wszystko jest spoko
z power i wogole kabelkami ale... zasialacz montowany jest PIONOWO i
zasłania zupełnie mój dość wysoki radiator z wentylatorem na Duronie
800Mhz, odległość od blachy zasilacza do wentylatora wynosi 1cm :(, jak
sobie z tym poradzic? biore pod uwage takie opcje:

1.Nie robic nic, sprawdzic czy bedzie sie bardzo grzal i np. restartował.

2.W miejscu gdzie wentylator CPU dmucha na blache zasialcza zrobić
dziure 60x60 czyli taka jak wielkosc wentylatora, poprostu powietrze z
wentylatora bedzie waliło do wnetrza zasialacza, a z tamatad na zewnatrz
wypchnie je wentylator zasilacza
3. to samo co w pkt.2 tylko do tego w wyciętym kwadracie zamontowac
jakis wentylator wdmuchujacy powietrze do zasialcza(np.wentyl Arctic
Cooling).
4.Nie zamykac obudowy zasilacza, ale to chyba ryzykowne... :(

czy 2 i 3 nie usmaży leciwego zasilacza 300W ?

Jak sobie inaczej z tym problemem poradzic???

Prosze o pomoc.