Re: Komputer dla grafika... podzespoły...

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 22:00:58 MET

> Nie rozumiem skąd ta zgryźliwość z twojej strony, poprosiłem o rade
> napisałem że się nie znam a niestety fundusze mam ograniczone.
> Wystarczyło napisać że nie zmieszczę się w takim przedziale cenowym - do
> tego zwróć uwagę na znaczki +/-.

Przepraszam, masz rację !

Może to dlatego, by podkreślić wagę problemu....

No, chodzi o ten 'komputer dla grafika'
Gdybyś napisał: 'do prostej grafiki'
- to nie byłoby problemu.
Nawet nie wiesz ile wart jest komputer
grafika, co opracowuje prostą grafikę
reklamową (wydaje mi się, że 'Mercedesa'
byś za niego kupił).

W ogóle: sprzęt do grafiki jest najdroższy !

Przecież ja nie mogłem zgadnąć, że pisząc
'komputer dla grafika' nie wiedziałeś o tym
wszystkim ?

Ja nie jestem grafikiem. Komputera używam
w większości do prostych domowych zastosowań.
A zobacz na mój SIG... To jaki sprzęt bym miał,
gdy bym był grafikiem ?

> Obudowa Modecom Impact - czarna - bez zasilacza
> Zasilacz do obudowy Chieftec 360W ATX-1136H

Tak, dla Ciebie to dobry wybór, choć w tej obudowie
ciężko Ci będzie utrzymać niską temperaturę
przy znośnie (czyt. cicho) chodzących wentylatorach.

Pozdrawiam.

--
[ *KW* | P5WD2 Premium + P4 D 840 + 4x512MB PC4300 ]
[ Sony E400 +Radeon X800GTO +Avermedia AVerTV Box7 ]