Re: Przelotka z dysku 2.5 na 3.5

Autor: Publicon <publicon_at_epf.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 21:55:59 MET

Użytkownik "ZeN" <zen@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:e01kg0$b58$1@atlantis.news.tpi.pl...

> jeśli masz wtyk pod kątem to jest duża szansa, że nie kontaktuje
> sprawdź jakimś miernikiem czy jest kontakt
>
> poza tym zworki akurat odwrotnie...
> http://support.dell.com/support/edocs/storage/56212/Jumpers.htm
>
> nie napisałeś jak podłączasz dysk... jako master czy slave?

Dysk podłączam bez zworek, jest samotnie na kablu. Z dopchnięciem złącza
sobie poradziłem, okazało się, że styki w ostatniej kolumnie (pin 1 i 44)
były wykrzywione i bolec zamiast "między" szedł "obok". Lekko je nagiąłem
cienką igłą i teraz są dobrze rozmieszczone. Niestety nie rozwiązało to
problemu - dalej nie działa. Zsunąłem izolację i zajrzałem pod maskę, jak
się okazuje (-) jest połączony z 22, a (+) z 24 (jeśli liczymy odwrotnie do
wskazówek zegara)... hm.. normalne to ? Ja nie wiem. Niechby "głupi" silnik
zaczął chodzić...

P.