Re: Komputer dla grafika... podzespoły...

Autor: Michał Pukacz <michal_at_mpukacz.com>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 23:30:13 MET

*KW* napisał(a):

> No, chodzi o ten 'komputer dla grafika'
> Gdybyś napisał: 'do prostej grafiki'
> - to nie byłoby problemu.

Hmm prostej grafiki, słuchaj ja jestem grafikiem i pracowałem do tej
pory na Athlonie 900 MHz i nie robiłem prostej grafiki. Komputer mulił
niemiłosiernie przy plikach psd powyżej 200MB. Ale jak się nie ma innego
sprzętu to się pracuje na tym co się ma.

> Nawet nie wiesz ile wart jest komputer
> grafika, co opracowuje prostą grafikę
> reklamową (wydaje mi się, że 'Mercedesa'
> byś za niego kupił).

Wydaje mi się że wiem, ale hehe nie przesadzajmy z porównaniami ;) Takie
G5 za 12tys to juz bardzo porządny komputerek do grafiki i dtp.

> W ogóle: sprzęt do grafiki jest najdroższy !

Zgadzam się w 100% niestety :(

> Przecież ja nie mogłem zgadnąć, że pisząc
> 'komputer dla grafika' nie wiedziałeś o tym
> wszystkim ?

Pisałem w pierwszym poście że sie nie znam.

> Ja nie jestem grafikiem. Komputera używam
> w większości do prostych domowych zastosowań.
> A zobacz na mój SIG... To jaki sprzęt bym miał,
> gdy bym był grafikiem ?

Napewno z większą ilością pamięci RAM. :) Cóż niestety budżet mam nie za
duży i tak się w nim nie zmieszcze z tego co widze bo czeka mnie jeszcze
wymiana grafiki a dokładniej mojego Radeona 9200. Niestety nowa płyta
nie ma AGP. I potrzebuje jakiegoś zasilacza który pociągnie mniej więcej
taką o to konfiguracje:
AMD ATHLON 64 Venice 3000+ BOX (s.939)
GIGABYTE GA-K8NF-9 (s.939)
KINGSTON DDR 1024/400 x2