Re: Komputer dla grafika... podzespo³y...

Autor: kot <kot_at_kot.pl>
Data: Sat 25 Mar 2006 - 17:30:38 MET

> Nawet nie wiesz ile wart jest komputer
> grafika, co opracowuje prost± grafikê
> reklamow± (wydaje mi siê, ¿e 'Mercedesa'
> by¶ za niego kupi³)

bredzisz!
dobr± grafikê robi± dobrzy graficy, a nie super komputery!
jakby¶ popyta³ dobrych grafików
na czym pracuj± to by³bys zdziwiony,
¿e mo¿na i to z powodzeniem.

> Ja nie jestem grafikiem. Komputera u¿ywam
> w wiêkszo¶ci do prostych domowych zastosowañ.
> A zobacz na mój SIG... To jaki sprzêt bym mia³,
> gdy bym by³ grafikiem ?

kolejne brednie typu:
"zobacz, mam ferrari F50 a je¿d¿ê na zakupy do marketu.
to jaki sprzêtu musia³bym mieæ aby poszaleæ?"
id¼ siê leczyæ cz³owiek zamiast komu¶ doradzaæ!

po h*j ci taki komputer do "prostych domowych zastosowañ"?
P4 D 840 + 4x512MB PC4300 do worda i netu? chory przejaw snobizmu!
z powodzeniem mo¿esz robiæ na nim grafikê i masê innych _pro_ rzeczy!

zdrowia!
kot